Ministar unutrašnje i spoljne trgovine u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović obišao je maloprodajni objekat „Super Vero” u Novom Sadu, koji od samog početka podržava akciju „Bolja cena”.
Momirović je tom prilikom istakao da kupovinom proizvoda sa oznakom „bolja cena” građani mogu mnogo da uštede, navodeći da to nisu simbolični iznosi, već sume koje su važne za svako domaćinstvo.
On je rekao da je cilj ove akcije da se građanima obezbedi da po značajno nižim cenama kupuju važne proizvode, poput sira, mleka, sokova, povrća, voća, pelena za bebe, sredstava za higijenu i drugih, uz očekivanje da će u narednom periodu biti proširena paleta proizvoda.
Ministar je, neposredno pre obilaska maloprodajnog objekta „Super Vero” održao sastanak sa menadžmentom i vlasnikom kompanije „Veropoulos” Nikosom Veropoulosom, kojem je iskazao zahvalnost na tome što je samo u prethodne tri godine ova kompanija investirala 30 miliona evra u našu zemlju.
Veropoulos je podsetio na to da je pomenuta kompanija prva strana kompanija koja je pre više od 20 godina otvorila hipermarket u Srbiji i time pokazala koliko veruje u ovu zemlju, navodeći da je i dalje tako, zbog čega je prošle godine u Novom Sadu otvoren najveći „Super Vero” i „Džambo” hipermarket u regiji na 10.000 kvadrata.
Glavni stubovi našeg poslovanja su kvalitet, bogat asortiman i vrhunske cene. Upravo zbog toga smo se rado priključili projektu „Bolja cena”, objasnio je on.
Prema njegovim rečima, na ovom režimu je više od 100 proizvoda, koji su pridruženi drugim akcijama, tako da ih je više od 3.000, pri čemu nijedan od ovih proizvoda nije isključen iz programa lojalnosti „Vero klub”.
Naime, kako je ukazao, naše lojalne kupce dodatno nagrađujemo tako da čak i kupovinom akcijskih proizvoda skupljaju poene koji se mogu zameniti za vaučere za kupovinu u „Super Veru”, a isto važi i za dane kada dajemo popust penzionerima od 10 odsto, čime delima potvrđujemo da su nam kupci na prvom mestu.