Ovih dana klijenti jedne od vodećih banaka suočili su se s provizijama na svaki plaćeni račun od devet do 29 dinara, javlja RTS.

Elektronsko plaćanje računa koje su banke preporučivale građanima kao jednostavnije i povoljnije, odnosno bez provizija, kod mnogih više nije besplatno.
Pritom mnogi građani su se udruženjima za zaštitu potrošača žalili da obaveštenje o novom nametu od banke nisu ni dobili. Drugi, iako su dobili mejl, nisu razumeli šta će im od prvog septembra biti naplaćeno, objašnjavaju u "Efektivi".

Zašto su počeli da naplaćuju do juče besplatnu uslugu, u banci ne daju odgovor. Tvrde da su obaveštenja o izmenama poslali.

"Naše klijente pravovremeno obaveštavamo o svim izmenama, pa su tako detaljno informisani i o ovoj izmeni u okviru Opštih uslova poslovanja u junu 2019. godine", navodi "Sosijete ženeral banka.

I Narodna banka objašnjava – ona ne može da utiče na visinu naplata usluga, ali su banke dužne da jasno i dva meseca ranije obaveste klijenta o svakoj promeni. U protivnom, kažu, klijenti mogu da ulože prigovor banci.
J.S.