Prikupljanje podataka o kupcima  koji su „Nefi“  platili nameštaj a nisu ga dobili, počelo je putem call centra koji je juče počeo sa radom, stoji na internet stranici  ove kompanije.

„Zbog događaja u poslednjim danima poslovanja „Nefe“, moramo obnoviti podatke, kako bismo bili sigurni da će svi kupci biti evidentirani. Prikupljanje podataka će trajati do kraja ove nedelje, piše na sajtu „Nefe“.

Broj telefona na koji se kupci mogu javiti je +381 612031 458 , ali s obzirom da se očekuje da  zbog velikog broja poziva  linija povremeno bude  zauzeta,  predlažu da se potrebni podaci šalju i putem SMS-a, na navedeni broj ili putem  mejla na adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli..  Oštećeni kupci je potrebno da dostavie sledeće podatke: ime i prezime, kontakt telefon, broj  porudžbina (MPF) i kontakt  e-mail.

Call centar će raditi od ponedeljka do petka  u terminu od 08:30 do 16:30 sati, dok se podaci SMS ili e-mailom mogu dostavljati  24 sata dnevno.

Operateri „Nefe“ će u toku naredne nedelje, nakon prikupljenih podataka, kontaktirati kupce kada će im ponuditi rešenje.

Kompanija „Nefa“ u Srbiji posluje od 2017.godine, a pre desetak dana zatvorila je svoje pogone u Vranju i Somboru u kojima je radilio oko 550 radnika.

J.S.

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osveži

VREMENSKA PROGNOZA

PRATITE NAS

PRIJAVA

KURSNA LISTA

NEWSLETTER

Prijavite se za primanje vesti sa našeg sajta na Vaš e-mail

TV INFO PULS VRANJE

UL: Marička 20,17501 Vranje
EMAIL: tvinfopuls@gmail.com
TEL: 017/ 405-240