Potpuni haos u vranjskom Domu zdravlja. Vranjski pacijenti poslednjih dana se suočavaju sa totalnom neorganizacijom i neradom pojedinih lekara u Domu zdravlja u Vranju,pa su prinuđeni da satima čekaju na obavljanje prethodno

zakazanog pregleda.

Da je situacija u gotovo svim službama vranjskog Doma zdravlja gotovo identična,pokazuje sve veće nezadovoljstvo naših pacijenata. „Pregled kod doktora opšte prakse sam zakazala pre gotovo dve nedelje. Medicinska sestra mi je rekla da dodjem u 8 sati ujutru. Puna tri sata sam čekala ,jer sestre primaju preko reda .Mi nemamo kome da se žalimo jer su oni svi povezani“kaze B.K iz Vranja koja je čekala prijem kod svog izabranog lekara.

Dramatična situacija je i u Dečijem dispanzeru. Hodnik prepun bolesne dece a naši zdravstveni stručnjaci na pauzi. Neljubazne i bahate sestre namrštenog pogleda ponavljaju samo jednu rečenicu „sačekajte u hodniku ubrzo će doći lekar“. Ako vam je dete ozbiljno bolesno,možda vas i prime,ali ako je u pitanju „obična prehlada“ e onda ćete se načekati,kaže jedna ogorčena majka koja je zbog obične kontrole izgubila čitavo prepodne.  Pune čekaonice i neljubazno medicinsko osoblje sadašnja je slika našeg Doma zdravlja.

A lekari Hitne medicinske pomoći u Vranju,umesto na terenu,pacijente leče telefonskim putem. Slučaj starije žene M.S kojoj je sinoć naglo opao pritisak  pa joj je pomoć lekara bila neophodna,pokazao je pravo stanje u ovoj službi. Iako je pritisak M.S bio 86 sa 74 dežurni lekar dr. Vladislav  Stanković umesto direktne pomoći,savetovao je da pacijentkinja popije so i vodu.Naime,najpre je unuk  M.S iz Vranja pozvao  Hitnu pomoć zbog pogoršanog zdravstvenog stanja svoje bake, i naišao na kako je rekao potpuno nezainteresovanog doktora, koji je umesto da uputi ekipu na teren i u što kraćem vremenu ukaže pomoć ugroženom pacijentu, rekao da M.S popije so i vodu.

Nakon njega,Hitnu pomoć pozvala je i ćerka pacijentkije S.R inače bivši radnik bolničke apoteke i pokušala da objasni ozbiljnost situacije,ali je ekipa Hitne ukazala pomoć M.S tek nakon što je kontaktiran Upravnik Doma Zdravlja i to nakon sat vremena.Postavlja se pitanje,da li naše lekare treba neko da podseća da rade ono za šta su plaćeni?  Načelnik Službe Hitne pomoći Slađan Stanisavljević  za TV Info Puls kaže da nije upoznat sa sinoćnjim slučajem i da ne razume zašto se ljudi obraćaju Medijima a ne njemu.

Kada smo mu objasnili detalje slučaja, on je istakao da je pomenuta žena kada je ekipa izašla na teren imala pritisak 110 sa 60,dakle u granicama normale ali dodao i da će ispitati slučaj sa dr. Vladislavom Stankovićem o pređašnjem stanju pacijentkinje.Nažalost,slučaj M.S nije usamljen. Televiziji Info Puls javili su se pacijenti koji su potvdrili da su sa doktorom Vladislavom Stankovićem  imali i ranije problema,jer se radi kako su istakli o čoveku koji ne mari puno za zdravlje pacijenata. Ovakvu situaciju u Domu Zdravlja u Vranju trebalo bi pored načelnika službi da rešava i upravnak Doma Zdravlja dr. Nenad Mladenović

Iako je u gotovo svim službama vranjskog Doma zdravlja situacija identična,upravnik Doma Zdravlja dr. Mladenovic  ne preduzima puno kako bi mu službe bolje funkcionisale.

 

 

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osveži

VREMENSKA PROGNOZA

PRATITE NAS

PRIJAVA

KURSNA LISTA

NEWSLETTER

Prijavite se za primanje vesti sa našeg sajta na Vaš e-mail

TV INFO PULS VRANJE

UL: Marička 20,17501 Vranje
EMAIL: tvinfopuls@gmail.com
TEL: 017/ 405-240